poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Brak postów na blogu

Hey!
Tu Kaśka.
Przepraszam was za tą
nieaktywność na blogu..
Ale wiecie, już JUTRO
zaczyna się rok szkolny .. :(
Trzeba szykować książki, podręczniki,
podpisywać zeszyty,
no sami wiecie.
Dziś od samego rana (6:00)
wzięłam się za podpisywanie zeszytów
i podręczników.
Jakimś cudem wstałam tak prędko,
mimo tego, iż wczoraj szłam spać
o 23:30.
Czemu?
Bo byłam na koncercie Sarsy!
Chyba każdy z was zna tą świetną piosenkarkę.
Posłuchajcie jej utworów Naucz Mnie
i Indiana !
No, sami widzicie.
Wiktoria nie pisze teraz postów WCALE,
trochę mnie to zdenerwowało, 
ale jest na wakacjach, nad morzem
w Międzywodziu,
a tam jest bardzo słaby internet w jej hotelu.
Mam nadzieję, że jak wróci, to zacznie
coś pisać, ale nie wiem,
bo wtedy zacznie się rok szkolny.

Przepraszam jeszcze raz!

Pozdrawiam,
Kasia♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz