wtorek, 25 sierpnia 2015

Oceniamy stylizację #3

Hey!
Tutaj Kaśka.
Witam was w ten cudowny wtorek... :)
Dzisiaj znowu będziemy oceniać ubiory
innych momiów.

Nie zwlekając, zacznijmy.
Jako pierwszą, ocenimy Kokosankę.
Jej stylizacja jest fajna i luźna.
Dobrze, przejdźmy do oceny.
  • Włosy: Nie mam ich, ale bardzo je lubię. Czarne loczki, śliczne. 10/10.
  • Bluzka i spodnie/spódniczka: Luźna dżinsowa koszulka, świetnie. I te czarne getry nawet dobrze prezentują się z koszulą. 9,5/10.
  • Sukienka: -
  • Buty: Nie mam do nich nic przeciwko. Świetnie pasują! Białe trampki pasują do wszystkiego. Super! 10/10.
  • Dodatki: Kapelusz z uszkami. No, nawet fajny. Ale lepiej pasowałby jakiś inny... 7/10.
Kokosanka zdobyła 36,5 punktów.
Gratuluję!

Teraz przejdźmy do drugiej stylizacji.
To jest ubiór Toffinkowej.
Czarno-biały - bardzo ładnie.
Te kolory nigdy nie wyjdą z mody!
Zacznijmy oceniać.
  • Włosy: Loki lecące na bok. Kolor - blond. Nie mam nic przeciwko. 10/10.
  • Bluzka i spodnie/spódniczka: Bluzka może być, ma tam jakieś czarne nadruki. Spodnie mi się nie podobają. To znaczy, mam je, ale nie podobają mi się w tym komplecie. Taka krótka bluzka na gorąc, a tu takie długie getry. Gdzie tu rozum? 5/10.
  • Buty: Trampki. Spoko. 9/10.
  • Dodatki: Okulary i czapka. Są fajne, ale razem nie tworzą zgranego duetu. 7/10.
Toffinkowa otrzymała 36 punktów.

I ostatnia stylizacja.
Tak, to nasza autorka bloga, wiki543.
Postanowiłam ją wybrać :)
Jej ubiór jest bardzo ładny :)
Przejdźmy do oceny.
  • Włosy: Ah, co tu mogę powiedzieć? Dwa ładne, blond koczki. 10/10!
  • Bluzka i spodnie/spódniczka: -
  • Sukienka: Jest świetna. Czarno-biała. Na dole ma koronkę i białe pasy, na rękawach również widzimy białe pasy, i numer 8. 10/10!
  • Buty: Ładne obcasiki. Świetnie grają z sukienką! 10/10
  • Dodatki: Tatuaż na nodze i czapka. Dam 9/10, bo czapka z tymi kolcami jest dla mnie dziwna.. xd
Wiki otrzymała 39 punktów.
Najwięcej ze wszystkich!
Nie chodzi o to, że to autorka bloga, ale tamte komplety 
były niezbyt...

Dziękuję!

Pozdrawiam,
Kasia♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz