środa, 26 sierpnia 2015

Małe info + Oceniamy stylizację #4

Hey!
Tu Kaśka.
Chciałabym was powiadomić,
iż Wiktoria jedzie na wakacje,
chyba nad morze, jak dobrze pamiętam,
więc nie będzie jej na Momio, ale
na blogu powiedziała, że będzie.
No, ale ja także jestem, będę na Momio,
będę pisać posty, więc wszystko okej xD

Dobrze, to już 4 część serii 'Oceniamy stylizację'
Przejdźmy do 1 stylizacji. ;d
Ten strój należy do użytkownika oolkka78.
Na oko wygląda ładnie i dobrze.
Przejdźmy do oceny:
  • Włosy: To są chyba dwa kucyki, CHYBA, bo nie widzę co jest za tymi skrzydłami... Za włosy dam 8,5/10.
  • Bluzka/kurtka i spodnie/spódniczka: Tu jest akurat kurtka, więc od razu dodałam 'Bluzka/kurtka' ;d No dobrze, to jest taki różowy żakiecik, z cekinami. Nie mam nic przeciwko, chętnie dam 10/10.
  • Sukienka: Ładna, biała. Jak kiedyś mówiłam - biały nigdy nie wyjdzie z mody :D 10/10.
  • Buty: Ładne, ale widzę, że to jest jaśniejszy odcień różowego, i ja tego właśnie nienawidzę. Dlatego daję za buty 9/10.
  • Dodatki: Z dodatków mamy tylko skrzydła.. W sumie, nie wiem po co je ubrała, bo one tylko psują tego Look'a.. 7/10.
oolkka78 otrzymała 44,5 punktów.
W sumie, dość dużo.
Gratuluję.

Teraz druga stylizacja:
Ten strój należy do 1Kolorowa1.
Na oko wygląda spoko..
Pora na ocenę.
  • Włosy: Nie podobają mi się. W tym zestawie prezentują się okropnie, w ogóle te włosy całe dziwne... Przykro mi, za włosy 3/10..
  • Bluzka/kurtka i spodnie/spódniczka: Bluzka mi się podoba, nadruk z minionkiem. A spodnie? Świetne! Pasują dobrze do bluzki! 10/10.
  • Sukienka: -
  • Buty: Co tu mogę powiedzieć? Pasują do spodni i bluzki, więc 10/10.
  • Dodatki: Rękawiczki.. Mi się nie podobają, ale tu wyglądają całkiem, całkiem.. 6/10.
1Kolorowa1 otrzymała tylko 29 punktów przez włosy...

Oraz ostatnia stylizacja:
Autorką tej stylizacji
jest nikola300.
Na oko również wygląda ok..
Ocena:
  • Włosy: Nienawidzę ich. Brązowy z fioletem - tragedia. Nawet w różnych zestawach nie prezentują się fajnie.. 4/10.
  • Bluzka/kurtka i spodnie/spódniczka: Tu są tylko spodnie.. Nie widzę tu bluzki. To tylko biały stanik.. 5/10.
  • Sukienka: -
  • Buty: Już nawet wchodzą.. 8/10.
  • Dodatki: Makijaż (usta) i kolczyk na ustach. Kolczyk jest świetny, ale kolor ust jest brzydki.. Nie pasuje z kolczykiem. 6/10.
Nikola300 zdobyła TYLKO 23 punkty.. Słabo.
Oolkka78 wygrywa :)
Gratulację.
Nikoli i Kolorowej także gratki, bo ich
stroje nie były najgorsze.

Pozdrawiam,
Kasia♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz