poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Powitanie! ;*

Hey!
Mam na imię Kasia, mam 12 lat.
W momio gram od wczoraj.
Kuzynka pokazała mi, że ta gra jest już na komputery!
Bardzo jej za to dziękuję i pozdrawiam ją.
Chociaż gram od wczoraj, za pomocą 
kuzynki, wbiłam już 26 lvl.
Ogólnie, bardzo łatwo wbija się tam levele.
Momio to fascynująca gra.
Osobiście uważam, że momio
to bardziej gra dziewczęca,
w którą grają przeważnie tylko dziewczyny.
Ale sama widziałam ostatnio, że
jest paru chłopaków, którzy w nią grają.
I świetnie! :)
Okej, to ja wam pokażę swój profil na momio :)
Oto ja:
Mi się bardzo podoba wygląd mojego momio.
Ciuszki też już nakupowałam :)
Mam nadzieję, że polubicie mnie, moje posty,
i myślę, że ten blog stanie się popularny :*
Dobrze, pokażę wam jeszcze moją kuzynkę :)
Oto ona:
Ona wbiła 30 lvl, nie gra od wczoraj,
tylko od przedwczoraj :D
Okej, możliwe, że Wiktoria (bo tak ma na imię)
będzie tu pisać.
Bo w końcu nie wiem, czy ona ma zamiar robić
konto na Google, czy nie.
Dzisiaj na pewno wrzucę jeszcze jakiegoś posta. ;)
Na razie trzeba będzie zająć
się wyglądem bloga, żeby wyglądał dosyć ładnie.

Dziękuję.

Pozdrawiam,
Kasia!♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz