piątek, 28 sierpnia 2015

Nowe ubrania w sklepach!

Hey!
Tu Kaśka. ;p
Dzisiaj weszłam na Momio,
to pierwsze co zobaczyłam - 60 aktywności!
Udostępnialiście, lajkowaliście oraz
komentowaliście mój najnowszy post!
Bardzo wam za to dziękuję!
Lecz teraz przejdźmy do posta.
W sklepie pojawiły się nowe ciuchy!
Mi się bardzo podobają!

Sukienki:
Ładne sukienki w kropki.
I nie są drogie! - tylko 273 diamenty :)
Bluzki:
Krótkie bluzki w 3 różnych kolorach
z kwiatkami, z napisem 'Hola'
Dla mnie gites! 
I nie drogie - 167 diamentów.
Spódnice:
Też są ładne i pomysłowe! :]
I nie drogie.
175 i 198 diamentów ;)
Spodnie:
Spodnie są takie se.. 
Jak dla mnie, nienajlepsze. :/
199 diamentów.
Buty:
Buty, hm.
Nie podobają mi się.
Te klapeczki są jedynie ładne :>
167 i 105 diamentów.
Tanio!
Swetry:
Ten różowy i biały najlepszy :)
Ale reszta i tak fajna ;)
167 i 198 diamentów.
Rzeczy na głowę:
Czapki wymiatają!
Napis 'School' jest świetny!
Opaski..
hm, nie podobają mi się. ;/
I do tego drogie.
Takie małe coś 334 diamenty? Litości..
Ale czapki 265 to nawet dobrze ;)
Torby:
Fajne! W kropki!
Pomysłowe i bardzo tanie!
167 diamentów.
I włosy:
Włosy - ohyda!
Wcale mi się nie podobają..
Rozpuszczone, zbyt dużo odkrytego czoła,
i te warkoczyki z boku.
Niezbyt.
I jeszcze strasznie drogie - 423 diamenty..

No, podsumowując,
ciuszki są fajne i spoko ;)
Ja sobie kupiłam jedną z tych sukienek:
No, i czy nie wygląda dobrze?
Prosto i z szykiem. :)

Pozdrawiam,
Kasia♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz