wtorek, 25 sierpnia 2015

Kolejne podziękowanie! + Chwila prawdy dla fanów z msp ..

Hey!
Tutaj Kaśka.
Chciałabym wam wszystkim 
bardzo podziękować!
Na Momio stworzyłam post
'Miłość czy wrogowie?'
Otrzymał bardzo dużo komentarzy, lajków
oraz nawet go udostępniono :)
Bardzo wam dziękuję za tą aktywność
na moim profilu, bardzo mi miło.
Co chwilę dostaję jakieś powiadomienia,
że skomentowano i zalajkowano mój post. :)

Dobrze, mam jeszcze jedną informację.
Stworzyłam grupę fanowską!
Dodam tu tylko naszych fanów.
Po co?
Jakby chcieli się o coś zapytać.
Jesteś chętny?
Najpierw zaproś mnie do znajomych,
przypominam, mój nick: Kasia123587
i jak zaakceptuje, napisz mi na pocztę, abym cię dodała.
Albo jak chcesz, to na mojej tablicy!
Później możecie dodać także do znajomych
Wiktorię, czyli wiki543
Bardzo dziękuję.
Z tego, co oglądałam w necie,
ten blog mój i Wiki, 
to pierwszy blog o Momio!
Bardzo mnie to cieszy..

Nie wiem, ale pewnie nie którzy...
znają mnie.
Z bloga o msp.
Dziękuję też, że ci fani z msp także mnie wspierają 
nawet teraz, po odejściu z tej gry.

Chociaż w sumie, sama nie wiem, czy odeszłam.
Bo niektórzy fani (MSP) pewnie zauważyli, 
iż pewien czas temu kupiłam.. vipa.. :(
Oh nie, nie na tydzień..
Na znacznie więcej..
na miesiąc..
Tak, czy siak, po końcu vipa -
odchodzę z msp.
Mam Momio, i awatarię :)

Okej, koniec mojego zbędnego gadania -
do zobaczenia!

Pozdrawiam,
Kasia♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz