wtorek, 25 sierpnia 2015

wczasy :)

                                               Hey to ja wiki
                                            przez ten tydzień
                                          nie bede dostępna za bardzo
                                        bo jade na wczasy :(
                                            to na tyle papa


                                          a  tu dam zdjęcie z poprzedniego posta którą stylizację
                                                              wybrałam
                                              jak nie widzieliscie zachecam do zobaczenia
                                                   : Ocenianie 2#
                                                        kupiłam ten dla mnie
                                                        bardzo ładne :)
                                                               


opóżcie w lvl brakuje mi tak mało
 
a diamentów tylko tyle

                                                                                                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz