poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Kilka ładnych kompletów.

Hey!
Tutaj Kaśka. Witam was ponownie w dniu dzisiejszym :3
Przygotowałam dla was 3 różne stroje.
Nie zwlekając, zacznijmy od pierwszego ;3
Mi się bardzo podoba ta kreacja, jak również makijaż :)
Nie lubię różowego, ale postawiłam właśnie ten kolor.
Różowa sukienka, różowe obcasy, różowy
makijaż, różowe usta. Jeden wyjątek -
blond włosy.
Bardzo mi się podoba ta fryzura :)
Ok, przejdźmy do cennika.
Sukienka - 212 diamentów 
Buty - 219 diamentów
Włosy - 274 diamenty
Usta - 167 diamentów
Cienie - 169 diamentów
Razem - 1041 diamentów
Troszkę drogi.. ;p
Jak dla mnie, bardzo ładny komplecik.

A oto drugi:
To jest także zestaw sukienka.
Tym razem biało-czerwony - jak barwy naszej flagi :D
Kreacja prezentuje się pięknie, sukienka,
obcasiki.
Włosy są upięte w koczek, bez żadnych dodatków.
Prostota i szyk! :)
Oto cennik:
Sukienka - 138 diamentów
Buty - 132 diamenty
Włosy - 194 diamenty
Usta - 111 diamentów
Razem 575 diamentów.
Niezbyt drogo :)
Trzeci komplecik:
Ten jest szczególnie ładny. :)
Wiejska koszulka, spódniczka w kwiatki,
trampki.
Oraz rude włosy.
Rudy nikomu nie zaszkodzi :')
Pora na cennik:
Spódniczka - 195 diamentów
Buty - 106 diamentów
Koszulka - 166 diamentów
Włosy - 298 diamentów
Razem 765 diamentów.
Też nie za drogo. ;3

Mam nadzieję, że podobało się :')

Pozdrawiam,
Kasia♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz