wtorek, 25 sierpnia 2015

Zestawy do szkoły

Hey!
Ponieważ niedługo zaczyna się szkoła,
postanowiłam zrobić śliczne zestawy,
specjalnie na szkołę. :)
Oto pierwszy zestaw:
Co o nim myślicie?
Dla mnie jest ekstra!
Oto cennik:
Włosy - 205 diamentów
Bluzka - 137 diamentów
Buty - 182 diamenty
Spodnie - 167 diamentów
Torebka - 136 diamentów
Razem kosztuje 827 diamentów.
Jak dla mnie, nie drogo.
Okej, oto drugi zestaw:
Ten jest bardzo ładny.
Bluzka z napisem 'back to school', torba z takim samym
napisem, getry, tenisówki,
i koczek.
Oto cennik:
Włosy - 281 diamentów
Bluzka - 137 diamentów
Spodnie - 108 diamentów
Buty - 106 diamentów
Torba - 107 diamentów
Razem 739 diamentów
Też nie za drogo :)
I ostatni zestaw:
Tutaj postawiłam na kolor żółty.
I wyszło genialnie!
A ciemne blond loczki prezentują się pięknie
w tym kolorze :)
Przejdźmy do cennika.
Spodnie - 70 diamentów
Torebka - 136 diamentów
Bluzka - 140 diamentów
Buty - 182 diamenty
Czapka - 265 diamentów
Włosy - 298 diamentów
Razem kosztuje 1091 diamentów.
Już nie tak tanio, ale fajny zestaw.

Mam nadzieję, że podobał się post o zestawach :)

Pozdrawiam,
Kasia<3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz