poniedziałek, 24 sierpnia 2015

27 lvl + Oceniamy stylizację #1

Hey!
Jestem u babci, ale postanowiłam zrobić dla was
kolejnego posta :)
Wyglądem bloga jeszcze później się zajmę.
Dzisiaj wbiłam już 27 lvl, bardzo się cieszę z tego
powodu :)
Ale teraz mam dla was fajną serię - Oceniamy stylizację.
Polega to na tym, że wezmę 3 różne osoby,
ocenię ich stylizację na punkty i na koniec -
osoba, która będzie mieć najwięcej punktów
otrzyma ode mnie momo! :3

Dobrze, zacznijmy od 1 stylizacji.
Pierwsza stylizacja jest od momio kejla2235.
Kejla postawiła na jeden kolor - fioletowy.
Bardzo ładnie się prezentuje.
Zacznijmy ocenę.
  • Włosy: Są cudowne! Według mnie są koloru czarnego. W lokach prezentują się świetnie! Nie mam nic przeciwko! 10/10.
  • Bluzka i spodnie/spódniczka: -
  • Sukienka: Prezentuje się bardzo dobrze. Powiewna, na ramiączkach. Jest fioletowa, i ma (moim zdaniem) takie promienie. 8,5/10.
  • Buty: CUDOWNE. Fioletowe obcasy pięknie pasują do sukienki. 10/10. 
  • Dodatki: Dodatków jest mało, ale jest na uszku mały kolczyk-kwiatuszek. 9/10.

Kejla otrzymała 37,5 punktów.
Gratuluję.

Pora na drugą stylizację!
Druga stylizacja należy do JustyForYou.
Justy ubrała się jak minionek,
z popularnego filmu w kinach 'Minionki'.
Jak dla mnie, barzo ładnie. Sama mam te ciuszki :)
Przejdźmy do oceny.
  • Włosy: Włosów nie widać dokładnie za tą czapką, ale są ładne. Jak wiem, mają pasemki niebieskiego. Kolor włosów.. hm, dla mnie: jasny żółć. 9,5/10.
  • Bluzka i spodnie/spódniczka: Bluzka jest ładna, jest żółta, długie rękawy, nadruk z oczami minionka, i jakimś napisem. Spódniczka.. bardzo ładna, niebieska. Za bluzkę i spódniczkę daję 10/10.
  • Sukienka: -
  • Buty: Fajne. Żółte, podeszwa biała, i są na nich nadruki z minionków. 8/10.
  • Dodatki: Czapka i rękawiczki. Czapka jest świetna, nie mam nic przeciwko niej. Rękawiczki różnież prezentują się świetnie. 10/10
Justy otrzymała 37,5 punktów.
Tak samo, jak Kejla.

Pora na ostatnią stylizację, którego autorką jest...
OnlyDreams!
Only wygląda bardzo ładnie.
Przypomina mi nawet wzorową uczennicę! :D
Okej, okej, zacznijmy oceniać.
  • Włosy: To taki platynowy blond. Przy okazji, przypominają fryzurę Elzy z Krainy Lodu. Tylko, że ona miała chyba dłuższe... Włosy i tak oceniam 10/10. :)
  • Bluzka i spodnie/spódniczka: -
  • Sukienka: Świetna! Szary i bardzo jasny zieleń (jak dla mnie). Sukienka podoba mi się, i to bardzo, dlatego 10/10. !
  • Buty: Słodkie buciki na koturnie, przy okazji brązowe. Pięknie! 10/10.
  • Dodatki: Dodatków znowu jest mało, ale za to śliczne. Błyszcząca, koralikowa opaska świetnie pasuje do jasnych włosów, oraz sukieneczki. 10/10. !
Only otrzymała 40 punktów!
Największa suma, gratuluję!
Pozdrawiam was wszystkie.
Only otrzyma niedługo momo ;)

Żegnam!
PS. Na blogu pojawi się nowa autorka :)

Pozdrawiam!
Kasia<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz