środa, 2 września 2015

Aktywność

Hey!
Chcę was jeszcze raz przeprosić, że
nie ma postów na blogu..
Ale sami widzicie - zaczął się rok szkolny.
Ja już w 6 klasie, Wiki w 5.
Nie tak łatwo, moi drodzy.
W ogóle, zaczynam mieć
problemy z przyjaciółką, z Awatari i z MSP.
Znam ją ponad rok, a nasza przyjaźń
chyba teraz rozpadła się na SERIO.
Zaczęło się dosyć ciekawie..
Siedziałam sobie na msp, aż tu
jej bff Paulina zaczęła do mnie pisać:









Haha, jak ja to zobaczyłam, to 
'pierdykłam' ze śmiechu na podłogę.
Przykro mi się zrobiło, bo ta rozmowa 
niezbyt miła.
Szczególnie ona.
Postanowiłam napisać do Oliwi (mojej bff)
Pełny żalu.
Ona odpisała:
Przepraszam za wulgaryzmy z jej strony.
No, więc postanowiłam się nie
przejmować, skoro ona miała z nią pogadać.

Później otrzymałam wiad od jej drugiej bff - Mileny.
Zresztą, Paulina była z tą Mileną, więc
one dwie mi pisały xd






No, to też mnie rozwaliło.
Tej jej przyjaciółki są chore umysłowo. :)
Ale wiecie, co mnie zaciekawiło?
Wiadomość, że Oliwia nic nie powiedziała tej
Paulinie.
Czyli miała mnie w nosie.
Ekstra, fajnie.
Postanowiłam do niej zadzwonić,
ale gdzie tam?
Nie dodzwonię się, bo poczta głosowa.
Więc napisałam jej list na nk,
i niech spada.
Ja po prostu
nie
wiem
to
jest
chore
żeby
ona
pozwalała
swoim bff
pisać
takie
dupsy
o
mnie
-,-

Cóż, jeszcze się tym zajmę!

Pozdrawiam,
Kasia♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz