piątek, 11 września 2015

Krótkie info + Ostrzeżenie!

Hey!
Postów znów nie było chyba przez dwa dni (?)..
Tak, bardzo was za to przepraszam,
ale jestem chora. Mam katar, kaszel, ale
na szczęście nie mam gorączki.
Zrobiłam nowy nagłówek bloga,
jak widzicie.
Mam też nowe logo, które
zobaczycie pod koniec posta.
Zaczęłam obsługiwać się stroną piZap,
i są tam mega świetne czcionki
tekstowe, fajne edycje zdjęć i wgl.
Wiki powinna wrócić na bloga, jak
oczywiście zaakceptuje zaproszenie do współpracy.



Druga część postu jest następująca.
Zaprosiła  mnie do znajomych na Momio globi5.
Teraz weszłam i miałam wiadomość
od niej. Oto ona:
Haha, no rozwaliło mnie.
Każdy by chciał bardzo dużo diamentów, ale
to kochani niemożliwe.
Bo żaden użytkownik wam ich nie da, tylko
naciąga was, abyście dali mu hasło,
a on ukradnie wam waszego Momio
i go już NIGDY nie odzyskacie.
Nie ze mną te numery.
Więc jak was zaprosi ten użytkownik, to
lepiej wcale nie akceptować,
tylko od razu zgłosić i zablokować!
No, tak samo jest na innych znanych grach, np.
-MovieStarPlanet: Proponują ci darmowego vip'a, sc i diamenty
(kasę na tej grze). Wystarczy, że zmienisz mail na 
darmowyvip@gmail.com albo zmienisz hasło na vip123.
A tak na serio, oni oczekują, aby wasze konto było jego.
-Awataria: Chcesz darmowe g (goldy, kasa na tej grze)?
Dokładnie to samo.
Dlatego radzę uważać,
bo w każdym momencie możecie stracić swoje konto
i nie dostaniecie go ponownie.

No, kochani, to na tyle.
Jutro mnie też nie będzie, jedynie rano (chyba),
bo nie było mnie w czwartek i piątek w szkole,
więc muszę odpisać lekcjie.

Pozdrawiam,
Kasia♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz