piątek, 18 września 2015

Casting na redaktorów!

Hey!
Ponieważ tylko sama działam na blogu,
i jest trochę pusto, postanowiłam,
iż zatrudnię co najmniej 2 osoby.
Na razie na okres próbny, oczywiście.

Jak już kogoś znajdę, będzie pisał 2 tygodnie, ja zadecyduję, czy
kto zostaje, a kto wylatuje.
Albo nawet zostaną oby dwie osoby.
Ale oczywiście, zależy to też od was, więc niedługo sondę :)

-----------------------------------------------------------------------------------
Ale łatwo się do bloga nie dostaniesz.
Nie ma, że napiszesz 'ja chcę!'. Ja cię dodam,
a ty nie będziesz nic robić.
Zanim jednak do mnie napiszesz,
musisz przestrzegać tych zasad:


1. W ciągu 1 dnia można napisać od 1-3 postów.
2. Staraj się pisać ciekawe posty, nie kopiowane z innych blogów!
3. Koniecznie pobierz program do robienia screenów (np. GreenShot, PicPick), lub posługuj się 
    robieniem screenów w programie Paint!
4. W poście nie chcę widzieć ŻADNYCH WULGARYZMÓW!
5. Staraj się pisać posty codziennie, a jak nie możesz, to co najmniej co 2 dni.

Takie są zasady.
Jesteś zainteresowany, i przestrzegasz te prawa?
Skontaktuj się ze mną!
Będziesz musiał opisać siebie.
Czyli informacje, takie jak:
  • Imię,
  • Nazwa na Momio,
  • Wiek (przyjmuję osoby w wieku 11-16 lat!),
  • Swój charakter,
  • Konto Google.
Coś takiego.
Aby się ze mną skontaktować, masz parę opcji:
  • E-mail: kisiamisiaxd@wp.pl - gdy napiszesz na maila, ja odpiszę i pomyślę nad dodaniem cię :)
  • Momio: Zaproś mnie do znajomych na Momio, ja postaram się zaakceptować i napiszesz. A ja także zastanowię się nad dodaniem ciebie. ;)
Liczę, że jakieś osoby się tam zgłoszą :)

Pozdrawiam,
Kasia♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz