sobota, 19 września 2015

Nowe ciuchy!

Hey!
Z tej strony Kaśka.
W sklepach pojawiły się nowe ubrania,
ale ja dziś pokażę wam tylko sukienki.
Każde z nich są na okres 5 dni, potem je usuwają :c
Szkoda.
Oto pierwsza seria sukienek:
Jak dla mnie, te sukienki są bardzo fajne.
3 kolory do wyboru - czarny, ciemny róż i niebieski.
Cena - 435 diamentów.
Ja bym obniżyła na co najmniej 320.
Przykładowo jedna sukienka:
Na użytkowniku wygląda całkiem dobrze!
A wy jak sądzicie?

Druga seria sukienek:
Te też są świetne.
Nadruk pięciolinii.
I atrakcyjna cena - tylko 356 diamentów!
Dostępne w 3 kolorach - czarny-biały, niebieski-biały, fioletowy-czarny.
Jak dla mnie - bomba!
Przykładowo sukienka na Momiu:
Leży jak ulał!
Cudna.

Trzecia seria sukienek:
Te nie są najgorsze.
Chociaż dla mnie nie są takie fajne.
Jak widzimy, to są sukienki balowe, galowe.
Ich cena nie jest zbyt dobra, aż 530 diamentów za to coś?
Powinno być chociaż 400...
Dostępna w 3 kolorach - morskim (?), różowym i czarnym.
Przykładowo sukienka na Momiu:
Szczerze powiem, że tylko ta czarna jest najlepsza.
Sami spójrzcie, jak pasuje.

Czwarta seria sukienek:
Te sukienki mnie rozwaliły.
To są takie imprezowe, i swoim sposobem są ok.
Ale jednak dla mnie niezbyt..
I jeszcze prawie 700 diamentów..
Powinny kosztować 350!
Przykładowo sukienka na Momiu:
Widzicie.. taka sobie.
Ale każdy uważa inaczej! ;)

Ok, to na tyle! ;3

Do zobaczenia :3

Pozdrawiam,
Kasia♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz