niedziela, 13 września 2015

Oceniamy stylizację #6

Hey!
To już 6 część serii 'Oceniamy stylizację'.
Jak dla mnie, ta seria jest bardzo fajna.
Niedługo postanawiam rozpocząć nową serię.
Jaką, to wam niestety nie powiem, bo to niespodzianka.
Tyle powiem, że będzie odjazdowa.
Pojawi się 14 września, w poniedziałek.
A na razie zacznijmy odpowiednią serię. :D

Jako pierwszy Momio..
Madelyn!
Madelyn postawiła na kolor fioletowy, z nutką białego.
Na oko, wygląda pomysłowo i oryginalnie.

Ocena:
  • Włosy: Brązowe. Cudnie się prezentują. Sama je mam, i pasują do różnych ciuchów. Za włoski dam 10/10.
  • Bluzka/kurtka i spodnie/spódniczka: Bluzka jest ładna, biała, na ramiączkach, z fioletowym sercem. Spódniczka jest długa, ale ma nacięcie z przodu. Jak dla mnie - bomba! 10/10
  • Sukienka: -
  • Buty: Fioletowe obcasy. I pasuje! 10/10.
  • Dodatki: Dodatków nie ma, oprócz piegów. Piegi świetnie. Ale pasowałoby, gdyby dodało się tu coś fioletowego lub białego (np. kolczyki, naszyjnik). 9,5/10.
Madelyn zdobyła 39,5 punktów.
Brakowało pół, a miałaby całą sumę - 40!
Gratuluję bardzo.

Oto drugi użytkownik, kalolcia:
Na oko - nawet dobrze.
Kalolcia postawiła na kolor czarny!

Ocena:
  • Włosy: Nie mam ich, ale mam je w innym kolorze. Te włosy bardzo mi się podobają! I świetnie pasują. 10/10.
  • Bluzka/kurtka i spodnie/spódniczka: Bluzka - genialna! Jest na wiązanie z przodu, co bardzo pasuje. A spodnie.. niezbyt. Są grube, jak sami widzicie. Nie grają dobrze z bluzką, dlatego daję 9/10.
  • Sukienka: -
  • Buty: Jak na taki zestaw, obcasy się nie sprawdzają. Widać też, że ich część jest na.. spodniach! Masakra... przykro mi, daję 5/10...
  • Dodatki: Bransoletka, tatuaże na ramieniu, koczyk w ustach i czapka. Czapka jest świetna, kolczyk też. Do bransoletki też nie mam nic przeciwko, ale te tatuaże... hm, słabe. Daję 7/10.
Kalolcia otrzymała 31 punktów.
Gratuluję!

I ostatnia osoba!
Sisi loves!
Zestaw Sisi jest zakręcony.
Chociaż na oko, coś mi tu nie gra..

Ocena:
  • Włosy: PIĘKNE. Pasują idealnie, sama je noszę i bardzo je lubię! 10/10.
  • Bluzka/kurtka i spodnie/spódniczka: Bluzkę mam taką samą, i wygląda dobrze. Spodnie, czyli szorty, też nie najgorsze. Fajne! 10/10.
  • Sukienka: -
  • Buty: Nie.. nie, nie, nie!! Straszne. Dla mnie, dziwne. 7/10.
  • Dodatki: Różowe oczy, i szminka.. fuj. Nie podoba mi się. 5/10.
Sisi zdobyła 32 punkty.

Wygrywa... Madelyn!
Gratuluję!

Pozdrawiam,
Kasia♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz