wtorek, 22 września 2015

Zawieszam bloga :(

Hey!
Z tej strony Kasia.
Po tytule posta można się od razu domyślić,
co planuję zrobić.

------------------------------------------------------------------
Tak, zawieszam bloga.
Po prostu nie mam czasu na blogowanie 
i siedzenie tutaj, a praktycznie nie mam czasu na nic.
Z matmy miałam kartkówkę, boję się, iż dostanę 1.
A jednej nawet nie napisałam.
Z ang. także kartkówka, nie uczyłam się na nią.
I pewnie też dostanę ocenę złą, więc będę 
musiała ją poprawić.
Z informatyki mam sprawdzian, dokładnie jutro.
Też nie uczyłam się, więc dziś całą noc mam zawaloną,
bo będę wkuwać.
I za tydzień sprawdzian z historii. :')

---------------------------------------------------------------------
Sami widzicie.
Z jednego bloga też praktycznie się usunęłam.
Powód to także brak czasu na blogowanie.
Wiki też nie pisze postów, chociaż ma jeszcze
trochę luzu niż ja.

Dlatego, to koniec, jak na razie.
Nie mam czasu, nie miejcie mi tego za złe.
Przepraszam fanów, czytelników tego bloga, nawet nie
wiem czy ich w ogóle mam...
Bo każdy mój blog to była lipa.

Dziękuję i pozdrawiam.

Wasza Kasia.

4 komentarze:

  1. Nie !! :( Prosze nie usuwaj ;-; - Toothy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie usuwam, tylko zawieszam. Nie mam teraz po prostu czasu.

      Usuń
    2. A kiedy znów będziesz pisać posty? - Toothy

      Usuń
    3. Postów jak na razie nie będzie. Mam problemy w szkole, więc nie licz na nie.

      Usuń