piątek, 2 października 2015

Odejscie.

Czesc.
Pisze bez polskich znakow, bo na komputerze babci nie dzialaja.
Po tytule posta mozna juz wiedziec, co robie.
Bardzo przepraszam, ale szczerze mowiac - Momio to dno.
Praktycznie nic nie moge robic na tej grze, postow
tez nie ma o czym pisac.

Dzisiaj tez dostalam OOOOKROPNYY opieprz od polonistki, w szkole
za 2 z kartkowki i 1 z odpowiedzi (hihihi).
Kartkowke potargalam, a 1 oczywiscie napisane
w zeszycie.
Dzis zaskoczyla mnie takze kartkowka z angielskiego ;-;
I sprawdzian. 2 w 1. 
Widac, ze mamy okropnych nauczycieli.

Polonistki to sie nawet boje. ;/
Musze wziac sie za siebie, no.
W sumie mam juz z ang. 3, z matmy 3 z polskiego 2 i 1.
Swietny poczatek. Chce sie teraz skupic na nauce.
Wejde czasem.
Nie obiecuje, ze czesto.

I prosze nie miejcie pretensji do mnie.
Bo jak ja zaczne wrzeszczec, ale nie z placzu, ZE ZLOSCI,
to uwierzcie ze bedzie zle.
Powinniscie zrozumiec moja sytuacje, bo chce isc do dobrego gimnazjum.

Tu macie moje 2 teledyski z msp.
Msp szczerze lepsze od Momio.

Pozdrawiam,
jol.

12 komentarzy:

  1. Jprdz. Skoro napisałaś ze msp jest lepsze od momio to po co zakladalas bloga? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga założyłam, bo mi się NUDZIŁO. A jeśli ktoś ma do mnie pretensje, to sorry. Ale nie lubicie mnie już z tg powodu, bo zawieszam bloga? -.- Typowe zachowanie zjebanego bachora.

      Usuń
    2. Zjebanym bachorem to jedynie jesteś ty i po co zakładac bloga na kilka dni a zaraz "Momio to dno" żal mi cię i nikt cię nie lubil od początku, ale teraz jeszcze bardziej nikt cię nie lubi bo widać jak przezywasz czytelników bloga i jakie jest twoje podejście do niego i zawieszasz bloga? A piszesz, że odchodzisz.. Zdecyduj się dziecinko

      Usuń
    3. Oj, no ale dowalasz. Ciekawe, że do drugiej autorki bloga nikt nie ma pretensji, jak wcale nie pisała i nie napisała NIC A NIC że nie może pisać postów albo że nie ma czasu. Ale teraz ja ta najgorsza. Wiesz co, sama pomysl nad sobą, bo w internecie każdy jest zjebanym bachorem (w tym ją, a ty również :*). Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Wielkie dzięki po prostu.-.- Chyba pierwszy raz się zgadzam z poniższym komentarzem -.- W dupie cb mam -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ci się coś nie podoba, to możesz wyjśc. Proste? Proste. A więcej info w nowym poscie -,- A te '-.-' do dupy sobie wsadz, ze juz tak bezczelnie sie odezwe. DO DRUGIEJ TWORCZYNI BLOGA NIKT NIE MA PRETENSJI, CO? TYLKO JA TA NAJGORSZA PINDA, DZIEKUJE BARDZO -.-

      Usuń
  3. Jak Ci się nie podoba to nie graj. Widzisz, mi się bardzo podoba a jak tobie nie to po co Ci blog o Momio��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ci się nie podoba, to nie komentuj ;) Kochany anonimku, z konta google już się nie odważysz napisac? O nie, nie odważysz się. Usunę możliwośc pisana z anonima i skończy się, kochanie moje ;) Momio mi się na początku podobało, teraz mi się nie podoba, ale blog Momio na razie zostanie. I prędko się mała skapłaś, jak ten post jest od października. Jak chcesz komentowac, to zapraszam cię na najnowszego posta, tam możesz pierdzielic i spamic ile wlezie ;*

      Usuń
  4. Szanuję to, iż odeszłaś z bloga. Każdy kiedyś w końcu musi. Wkurzyłaś się, jednak nie jest to powód, aby kogoś tak wulgarnie nazywać. Moja rada, jeżeli będziesz jeszcze kiedyś zakładać bloga: bloga zakłada się nie "z nudów" tylko kiedy naprawdę chce się pisać. Nie bierz tego jako hejt, ponieważ hejtem to nie jest. Dziękuję, jeżeli to przeczytałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie bede tego traktowac jako hejt, ale ja nie nazywam nikogo tutaj wulgarnie, jakbys chciala wiedziec, tylko powiedzialam jak sie zachowuje.
      A to jest wielka roznica, moja droga. ;)
      I teraz macie do mnie zal, ze zalozylam bloga z 'nudow'. Tak, napisalam tak, bo mi sie nudzilo, ale sie do tego bloga PRZYKLADALAM. Nie widac? No gdzie, przeciez wszystkie posty byly ZASRANE. ;__;

      Usuń
  5. Ta, mamy cię gdzieś, kim ty w ogóle jesteś, że myślisz, że będziemy się złościć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jeśli ci coś nie pasuje, to możesz wyjsc. Też się baaaaardzo prędko skapłaś i szybciutko dałaś ten komentarz ;) .-.

      Usuń