sobota, 7 listopada 2015

Skargi na mnie

Hey!
Tu Kasia.
Dzisiaj z ciekawości weszłam na bloggera, 
i widzę, jakiś komentarz oczekuje na moderację.
Postanowiłam go opublikować.
Hehe, kolejne pretensje, oczywiście do mnie. :)


Po 1. Założyłam bloga, bo mi się nudziło. Pisałam posty od 24 sierpnia. Więc nie
wydaje mi się, żebym pisała kilka dni ;3
Po 2. Aha, jest ci mnie żal, super. Nikt nie nie lubi, tak.
Ty akurat mnie nie musisz lubić, dla mnie to nie jest ważne kto mnie
lubi, a kto nie. A teraz nikt mnie niby nie lubi, też mam to gdzieś.
Po 3. Ja przezywam czytelników bloga. Nie, nie ;) Ja nie przezywam,
tylko mówię, jak się zachowuje. ;*
Taki mam charakter, przedtem go nie pokazywałam, ale
widocznie teraz muszę -.-
Po 4. Moje podejście do bloga? Oczywiście złe ^^
Pisałam codziennie posty, a blog jest zaniedbany. No, ekstra. :)
Po 5. Tak, zawiesiłam bloga, ponieważ zaczął się rok szkolny.
Myślałam, że go zawieszę tak na 2 tygodnie, bo nie miałam chwilowo
czasu, aby tutaj siedzieć. Ale potem okazało się, że mam
cholernie dużo nauki, więc postanowiłam odejść z bloga, 
bo co tu miałam jeszcze robić?
Nawet, gdybym miała czas na blogowanie, to nie ma o czym pisać.
Momio stało się dla mnie nudną grą, bo tu nic nie ma do roboty.
Łaał, mogę kupować ubrania!! 
Jezu, mogę pisać do znajomych!!
Wow, normalnie mnie ******.

I znowu ja ta najgorsza pinda, której nikt nie lubi.
Na Momio wchodzę czasami, chociaż 2, 3 razy na tydzień, 
żeby obejrzeć nowe ciuchy, popisać z koleżanką czy coś.

A jak chcecie, to miejcie do mnie pretensje.
Ale mi to WISI. Wisi mi to.
Nie obchodzi mnie to, co myślą o mnie ludzie z internetu, bo
każdy z internetu jest debilem (w tym ja). 
A czasu z dupy nie wyciągnę.



Ciekawe, że do drugiej twórczyni bloga pretensji nikt nie ma.
Oh, ah. Ona nic nie napisała, że nie ma czasu, rzadko kiedy
posty pisała. A ja? Dwoiłam się i troiłam, aby było tu ok, 
aby było tu super. Ale nie, pewnie, ja ta najgorsza ****** ! -.-

Nie mam po prostu czasu, i proszę
o wyrozumiałość.

Pozdrawiam.
~Kasia.♥

1 komentarz: