piątek, 18 września 2015

Przeprosiny i podziękowania + Oceniamy stylizację #7

Wiem, jestem potworem, 
nie napisałam postów, tak jak obiecałam, po prostu
gorszego na świecie ode mnie nie ma bla bla bla bla bla bla... XDD

------------------------------------------------------------------------------
Hey!
Wybaczcie, że nie pisałam postów, a ustaliłam sobie grafik ;_;
Ale ostatni raz powtórzę: SZKOŁA.
Mnie to po prostu przerasta, te zadania domowe, te oceny,
bosheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;-;
Gdybym mogła, to bym pisała posty codziennie,
ale po prostu, no nie mogę.
A jak już wrócę do domu, to totalnie zapomnę.
Wiecie, ja mam.. no, pamięć krótkotrwałą, czyli tak zwaną
SKLEROZĘ :P
Gdy będę tylko mogła - napiszę posta.

--------------------------------------------------------------
I kochani, podziękowania.
Blog staje się co raz lepszy i popularniejszy,
jak widzicie, staram się nad nim jak mogę.
Dziś dopiero weszłam, i zobaczyłam miłe
komentarze pod moim wpisem:

Dla mnie to jest bardzo ważne, i cieszę się, 
że ktoś odwiedza mojego bloga. :)
Dlatego serdecznie pozdrawiam użytkowników 
*Emcia* oraz Toothy.
Dziękuję, że jesteście fankami bloga. ♥

Dobrze, teraz pora na 7 część 'Oceniamy stylizację'.
No więc, zacznijmy.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Jako pierwsza - Relzzi.
Relzzi postawiła na .. zupełnie, to nie wiem na jaki kolor.
To chyba [...] taki fioletowy?
Mniejsza.
Ocena:

  • Włosy: Nie lubię ich, lecz tutaj pasują jak ulał! 10/10.
  • Bluzka/kurtka i spodnie/spódniczka: Bluzka jest świetna, wygląda mi na wełnianą. Spodnie też pomysłowe, z dziurami. 10/10.
  • Sukienka: -
  • Buty: Nie wiem co to za buty. Owszem, pasują, ale spróbowałabym dać jakieś inne :) 8/10.
  • Dodatki: Wianek we włosach i makijaż. Makijaż jest superowy, tak samo jak wianek we włosach! 10/10!
Relzzi zdobyła 38 punktów. Bardzo duża suma!
Gratuluję.

Druga stylizacja należy do...
użytkownika Mroocznaaa.

Mroczna postawiła na ubiór czarno-biały, który uwielbiam!
Czarny i biały to najlepsze kolory.
I widzę, że to taka panda :d

Ocena:

  • Włosy: Świetne! Czarne loczki. Co tu mogę więcej powiedzieć? 10/10!
  • Bluzka/kurtka i spodnie/spódniczka: Jak widzimy, jest tutaj biała kamizelka. No w sumie.. może być. Ale bez kamizelki wyglądałoby lepiej. 3/10.
  • Sukienka: No, mi się ona podoba! Sama ją mam i czasem ją ubieram, bo jest cudna. 10/10.
  • Buty: Panda. No ok, ale nie pasują do sukienki. Przydałyby się już lepiej jakieś obcasy. 5/10.
  • Dodatki: Czapka, kolczyk w ustach, tatuaże i makijaż. Makijaż super, tatuaże nie pasują. Kolczyk jest spoko, czapka tak samo. 7,5/10.
Mroocznaaa zdobyła 35,5 punktów. 
To także dużo, więc gratuluję!

I ostatni:
Stylizacja użytkownika Julapula.
Julapula ubrała się jak słodziutka, 6-letnia dziewczynka.

Ocena:

  • Włosy: Nienawidzę ich, lecz w tym zestawie prezentują się świetnie. 10/10.
  • Bluzka/kurtka i spodnie/spódniczka: -
  • Sukienka: Śliczna! Chociaż nie wiem, czy to nie top i spódniczka.. Ale dla mnie to sukienka. No więc, wygląda doskonale! 10/10.
  • Buty: Trampki mogą być, ale róż nie pasuje do różu sukienki. Pasowałyby lepiej jakieś białe trampki lub obcasiki. 9,5/10.
  • Dodatki: Makijaż. Usta świetnie, ale kolor rzęs - bardziej pasowałby czarny. Także 9,5/10.
Julapula zdobyła ponad 39 punktów. 
NAJWIĘKSZA SUMA!
Gratuluję! :)

Pozdrawiam uczestniczki!


Pozdrawiam,
Kasia♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz