sobota, 12 września 2015

Słodkie zestawy

Hey!
Dziś jestem u babci,
ale na szczęście ze swoim laptopem,
więc mam tu wszystko :)
Postanowiłam, iż zrobię dla
was jakieś ładne stylizacje,
takie w moim guście :)

No więc, oto pierwsza.
To taki styl japoński.
Widać to po sukience.
Jak dla mnie, bardzo ładny!
A ten wianek we włosach jest szczególnie piękny.

Przejdźmy do cennika.
Sukienka - 334 diamenty
Buty - 167 diamentów
Wianek - 334 diamenty
Kolczyki - 137 diamentów
Włosy - 140 diamentów
Piegi - 142 diamenty
Razem 1254 diamenty.
Trochę tanie, trochę drogie.
Ale opłaca się, bo ten zestaw jest
świetny!
Oczywiście, jest także dostępny w innych kolorach:


Oto drugi zestaw:
Ten jest bardzo ładny, nie?
Bluzka dżinsowa z dziurami, białe
getry, także mają dziurki.
Jak dla mnie - bomba!
Spodnie - 108 diamentów
Bluzka - 169 diamentów
Buty - 134 diamenty
Włosy - 281 diamentów
Kolczyk w ustach - 131 diamentów
Kolor oczu - 114 diamentów
Razem 937 diamentów, jak dla mnie, bardzo tanie.
I w innych kolorkach:


Dobrze, to na tyle!

Pozdrawiam,
Kasia♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz